Biografia Repertuar Prasa Zdjęcia Nagrania Prywatnie Kontakt

 Menu 

Wybrany repertuar
oratoryjno-kantatowy


Ważniejsze partie operowe i kreacje sceniczne

Repertuar operowy

 Repertuar 



 Wybrany repertuar 
 oratoryjno-kantatowy 

  • J. S. Bach
    - Matthäus-Passion,
    - Johannes-Passion,
    - Weihnachts-Oratorium,
    - Magnificat,
    - kantaty solowe na alt - BWV 35, 54, 169, 170

  • G. F. Händel
    - The Messias,
    - Samson,
    - Juda Macchabeus,
    - Dixit Dominus

  • J. Elsner
    - Passio Domini Nostri Jesu Christi (op.65)

  • W. A. Mozart
    - Requiem,
    - Missae Brevis,
    - Missa C-dur KV 317

  • C. Orff
    - Carmina burana

  • G. B. Pergolesi
    - Stabat Mater

  • Z. Preisner
    - Requiem dla mojego przyjaciela

  • G. Rossini
    - Le Petite Messe Solennelle

  • A. Vivaldi
    - Stabat Mater, Gloria RV 589

  • A. Caldara
    - La Passione di Gesú Cristo Signor Nostro



 Ważniejsze partie operowe 
 i kreacje sceniczne 

  • Cherubin w Weselu Figara Mozarta (Opera Wrocławska, dyr. Tadeusz Zathey - debiut; Teatr Wielki w Łodzi, dyr. Andrzej Straszyński; Warszawska Opera Kameralna, dyr. Zbigniew Graca)

  • Zefir w Apollu i Hiacyncie Mozarta (Warszawska Opera Kameralna, dyr. Dariusz Waszak)

  • Tirsi i Amor w Dafne da Gagliano (Teatr Wielki w Warszawie, dyr. Marcin Bornus-Szczyciński)

  • Astrolog w Złotym koguciku Rimskiego-Korsakowa (Teatr Wielki w Łodzi, dyr. Antoni Wicherek, wykonanie estradowe)

  • Śmierć w Raju utraconym Pendereckiego (Teatr Wielki w Warszawie, dyr. Andrzej Straszyński)

  • Pasterz i Demon w Orfeuszu Monteverdiego (Warszawska Opera Kameralna, dyr. Władysław Kłosiewicz)

  • Adrasto w Świętym Aleksym Landiego (Warszawska Opera Kameralna, dyr. Krzysztof M. Teodorowicz)

  • solowe partie altowe w WenusAdonis Purcella (Warszawska Opera Kameralna, dyr. Jerzy Żak)

  • Anfinomo w Powrocie Ulissesa Monteverdiego (Warszawska Opera Kameralna, dyr. Władysław Kłosiewicz)

  • Syn w Pokoju saren Majewskiego i Skrzeka (Opera Śląska w Bytomiu, dyr. Piotr Warzecha)

  • Nutrice w Koronacji Poppei Monteverdiego (Warszawska Opera Kameralna, dyr. Władysław Kłosiewicz)

  • II Chłopiec w Czarodziejskim flecie Mozarta (Teatr Wielki w Poznaniu, dyr. Marcin Sompoliński)

  • tytułowa partia w Echnatonie Glassa (Teatr Wielki w Łodzi, dyr. Tadeusz Kozłowski)

  • Arcetro w Eurydyce Periego (Warszawska Opera Kameralna, dyr. Władysław Kłosiewicz)

  • Szatan w Potopie Strawińskiego (Teatr Wielki w Łodzi, dyr. Tadeusz Kozłowski)

  • solowe partie altowe w Królowej wróżce Purcella (festiwal "Muzyka w Starym Krakowie 2001", dyr. Paul Esswood)



 Repertuar operowy 

  • Ch. W. Gluck
    - Orfeusz i Eurydyka (Orfeusz)

  • W.A.Mozart
    - La finta Giardiniera (Ramiro)
    - Apollo i Hiacynt (Zefir, Apollo)
    - Czarodziejski flet (chłopiec II, chłopiec III)
    - Wesele Figara (Cherubin)

  • Ch. Gounod
    - Faust (Siebel)

  • J. Blow
    - Venus i Adonis (partie altowe)

  • M. da Gagliano
    - Dafne (Amor, Tirsi)

  • Ph. Glass
    - Echnaton (Echnaton)

  • S. Landi
    - Il Sant' Alessio (Adrasto)

  • Cl. Monteverdi
    - Orfeusz (Pasterz, Demon)
    - Powrót Ulissesa (Anfinomo)
    - Koronacja Poppei (Nutrice)

  • J. Peri
    - Euridice (Arcetro)

  • K. Penderecki
    - Raj utracony (Śmierć)

  • H. Purcell
    - The Fairy Queen (partie altowe)

  • N. Rimski-Korsakow
    - Złoty kogucik (Astrolog)

  • I. Strawiński
    - Potop (Szatan)









Design © Bartosz Moczulski, 2004